KONIEC Z RĘCZNĄ PRACĄ NA ARKUSZACH!

Automatyzacja w administracji

Wdrażamy systemy, które analizują, katalogują oraz automatycznie generują dokumenty firmowe – bez konieczności ręcznego uzupełniania danych i drukowania.

Na czym polega automatyzacja
w administracji?

Dokumentacja firmowa to często dziesiątki arkuszy kalkulacyjnych, pękające w szwach segregatory i manualne przepisywanie danych. Dzięki automatyzacji możemy zamknąć obieg dokumentów w jednym systemie, który nie tylko ułatwi pracę, ale też znacznie przyspieszy poszczególne procesy.

Automatyzacja w administracji polega na wykorzystaniu nowych technologii do przetwarzania, zarządzania i udostępniania dokumentów w efektywny sposób. W pierwszej kolejności będzie to automatyczne generowanie dokumentów na podstawie danych zgromadzonych w firmowej bazie. Wdrożenie systemu daje też możliwość szybkiego podpisywania umów, monitorowania płatności, generowania raportów i prognoz finansowych, a nawet przeprowadzanie działań windykacyjnych.

Nie wiesz od czego zacząć?

Powtarzalne czynności, nietypowe procesy oraz ogromne liczby danych – aby je zautomatyzować musisz tylko wiedzieć co Cię blokuje, a my zajmiemy się resztą!

Jakie są możliwości automatyzacji w administracji?

Poniżej znajdziesz kilka gotowych przykładów automatyzacji, jakie możemy zaoferować Twojej firmie:

expand_more
Wszystkie dokumenty w jednym miejscu

Masz już dość szukania odpowiednich plików na firmowych serwerach lub we wcześniejszych konwersacjach? Przedzieranie się przez kolejne arkusze zajmuje w Twojej firmie zbyt dużo czasu? Po wdrożeniu automatyzacji raz na zawsze zapomnisz o problemach z odnalezieniem ważnych informacji. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz szczegółowego raportu, ważnej umowy z klientem czy podsumowania spotkania, odnajdziesz to w kilka sekund, gdyż każdy firmowy dokument zostanie skatalogowany we właściwym miejscu. Zautomatyzowany system archiwizacji dokumentów usprawnia pracę zespołów, przyspiesza procesy decyzyjne, oszczędza cenne minuty oraz godziny, a przy tym minimalizuje ryzyko usunięcia ważnego pliku.
expand_more
Generowanie umów na podstawie zgromadzonych danych

Tworzenie umowy dla nowego klienta, nawet na podstawie szablonu, to zwykle czasochłonny proces, który w dużej mierze polega na wyszukiwaniu i kopiowaniu danych. Automatyzacja właśnie w takich zadaniach odnajduje się najlepiej. Jak może działać taki system? Algorytm samodzielnie wygeneruje umowę na podstawie zgromadzonych w CRM danych – na przykład w momencie, kiedy status leada zmienia się na „nowy klient”. Wystarczy sam NIP kontrahenta, a automatyzacja zrobi resztę za Ciebie: sprawdzi i pobierze wszystkie potrzebne dane z bazy GUS, a następnie uzupełni odpowiedni wzór umowy i przekaże gotowy dokument do podpisania. Takie rozwiązanie nie tylko oszczędza czas i przyspiesza proces obsługi klienta, ale też eliminuje możliwość popełnienia błędu na etapie kopiowania lub przepisywania danych.
expand_more
Automatyczne podpisywanie umów

Czy zastanawiałeś się kiedyś, ile czasu poświęcasz na drukowanie, podpisywanie i ręczne skanowanie umów? Obsługa jednego dokumentu najczęściej zajmuje od kilku do kilkunastu minut, a to przy większej skali generuje całe godziny pracy, która z powodzeniem może zostać zautomatyzowana. Właśnie dlatego proponujemy zastosowanie technologii umożliwiającej automatyczne, cyfrowe podpisywanie dokumentów. System sam zidentyfikuje miejsce na podpis, a po zaakceptowaniu umowy umieści w niej cyfrowy podpis, zgodny z obowiązującymi przepisami. Takie rozwiązanie redukuje do minimum klasyczną „papierkową robotę” i oszczędza czas kadry zarządzającej.
expand_more
Monitorowanie płatności

Automatyzacja w księgowości to także system, który trzyma rękę na pulsie firmowych finansów. Dzięki połączeniu automatyzacji z kontem bankowym algorytm monitoruje wszystkie wpływy i wydatki, identyfikuje potencjalne problemy z płatnościami i dostarcza te informacje odpowiedniej osobie. Co więcej, zaprojektowanie specjalnych reguł daje też możliwość ustawienia powiadomień o przekroczeniu określonych progów finansowych, czy ostrzega o nadchodzących płatnościach. Wszystko to pozwala w pełni kontrolować firmowe finanse, a przy tym poświęcać na to znacznie mniej czasu niż w przypadku tradycyjnych rozwiązań.
expand_more
Zautomatyzowane działania windykacyjne

Opóźnienia w płatnościach to nie tylko jedna z głównych przyczyn powstawania zatorów finansowych, ale też wyjątkowo czasochłonne zadanie. Na szczęście, wdrożenie całej procedury, prowadzenie działań windykacyjnych, a nawet częściowe zapobieganie takim sytuacjom z powodzeniem wykona automatyzacja. System automatyzujący działania windykacyjne może na bieżąco monitorować płatności od klientów, a w przypadku zauważenia opóźnień, wyśle spersonalizowane przypomnienie do klienta. Jeżeli opóźnienie będzie się przedłużać, automat rozpocznie pełną procedurę windykacyjną, co oznacza, że samodzielnie wygeneruje i wyśle pismo prawne dostosowane do konkretnej sytuacji, bez konieczności interwencji Twoich pracowników.
expand_more
Wyniki oraz raporty finansowe

Tworzenie podsumowań i raportów finansowych to proces, który potrafi trwać godziny, a nawet całe dni. Nic zatem dziwnego, że ograniczenie tego czasu do kilku minut wydaje się nierealne. Jak zatem to możliwe? Automatyzacja pracuje 24 godziny na dobę i na bieżąco analizuje wszystkie dane finansowe w Twojej firmie. Na koniec miesiąca samodzielnie przygotowuje szczegółowe raporty finansowe, zawierające informacje o przychodach, kosztach, zyskach i innych kluczowych wskaźnikach. Ponadto system automatyzacji wygeneruje prognozy finansowe, co pomoże Ci w trafniejszym podejmowaniu decyzji, szybkim reagowaniu na nowe okazje biznesowe i planowaniu rozwoju firmy.
expand_more
Analizowanie i pobieranie danych z dokumentów

Automatyzacja to nie tylko generowanie dokumentów, ale też analiza plików dostarczanych do działu księgowości – między innymi faktur kosztowych. Zintegrowanie automatyzacji z technologią rozpoznawania tekstu pozwala ekstrahować kluczowe informacje z różnych dokumentów i dowolnie je przetwarzać. Pozyskane w ten sposób dane mogą zostać przekazane do odpowiednich osób lub programów – w tym aplikacji do obsługi firmowej księgowości. Jak to może działać? Przykładowo faktura kosztowa zostanie automatycznie pobrana z firmowej skrzynki e-mail, a następnie algorytm samodzielnie odczyta z niej wszystkie informacje i wprowadzi do systemu jako koszt, który następnie zostanie przekazany do akceptacji przełożonego. W ten sposób proces zarządzania dokumentacją staje się prostszy, bezbłędny i bardziej efektywny, co pozwala oszczędzać czas i pieniądze każdego miesiąca.
expand_more
Klasyfikacja dokumentów

Automatyzacja świetnie radzi sobie z klasyfikacją faktur kosztowych, ale na tym jej możliwości się nie kończą. Zastosowanie sztucznej inteligencji pozwala nam stworzyć system, który stanie się pierwszą linią frontu w analizie przychodzących dokumentów. Taka aplikacja dokładnie sprawdzi pobrany plik, sklasyfikuje go, umieści w odpowiednim folderze, a nawet przekaże go do odpowiedzialnego pracownika. Dzięki temu żaden ważny dokument nie zostanie pominięty i nikt już więcej nie będzie miał problemu z odnalezieniem właściwego pliku.
expand_more
Przetwarzanie i obieg dokumentów

Automatyzacja to także sposób na zoptymalizowanie całego obiegu firmowych dokumentów. To znaczy, że wszystkie nowe pliki zostaną przetworzone zgodnie z określonymi wcześniej regułami. Na przykład nowe faktury mogą być automatycznie przekazane do działu księgowości, a dokumenty związane z projektem oznaczane jako pliki do weryfikacji przez przypisanego project managera. Co więcej, każda ścieżka może być dostosowana do konkretnych wymagań i uwzględniać poszczególne etapy – od opisu merytorycznego, przez akceptację przełożonego, aż po archiwizację i zlecenie płatności. Wszystko to ograniczy się do pojedynczych kliknięć, co usprawni nie tylko obieg dokumentów, ale też wewnętrzną komunikację w Twojej firmie.
expand_more
Elektroniczna archiwizacja i zarządzanie dokumentami

Przechowywanie dokumentów w formie papierowej jest nie tylko niewygodne, ale również nieefektywne. Dlatego proponujemy zastosowanie systemu elektronicznej archiwizacji dokumentów. Dzięki temu pliki będą przechowywane w bezpiecznym formacie cyfrowym, a do tego automatyzacja samodzielnie utworzy kopie zapasowe i zarchiwizuje je w odpowiednim miejscu. Takie rozwiązanie gwarantuje, że już nigdy żaden ważny dokument nie zaginie, a dostęp do kluczowych informacji będzie możliwy z dowolnego miejsca i o każdej porze.
expand_more
Customowe automatyzacje dopasowane do potrzeb klienta

Powyższe przykłady to dla Ciebie za mało? Twoja firma bazuje na nietypowych procesach administracyjnych? Pamiętaj o tym, że każdą automatyzację tworzymy od podstaw i nie proponujemy szablonowych rozwiązań. Dzięki dokładnej analizie procesów biznesowych możemy zaprojektować system dostosowany do indywidualnych potrzeb, specyfiki branży oraz struktury Twojej firmy.



Oczywiście są to tylko przykładowe wdrożenia, które mają nakreślić nasze możliwości w automatyzacji administracji. Każdą naszą współpracę zaczynamy od dokładnej analizy biznesowej i mapowania procesów, a to pozwala nam zaprojektować od podstaw system automatyzacji stworzony z myślą o Twojej firmie.

Automatyzacja w administracji – jak wygląda
początek współpracy?

Każdą współpracę zaczynamy od darmowej konsultacji. W czasie 15-minutowej rozmowy poznajemy Twoje oczekiwania, wstępnie identyfikujemy procesy do zautomatyzowania i sugerujemy pierwsze rozwiązania.

W kolejnym korku inicjatywę przejmuje doświadczony analityk biznesowy, który zapoznaje się ze strukturą firmy oraz analizuje działania poszczególnych działów i pracowników. Dokładne mapowanie procesów biznesowych pozwala nam dobrać odpowiednie narzędzia, a następnie zaproponować konkretne automatyzacje mające usprawnić Twoją firmę i przyspieszyć jej rozwój.

Jaki jest koszt wdrożenia
automatyzacji w administracji?

Tak naprawdę wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie jest zupełnie darmowe. Brzmi jak piękne marketingowe hasło, ale taka jest rzeczywistość. Automatyzacja pozwala na samoistne wykonywanie w tle zadań, które dotychczas angażowały Twój zespół. To czynności, które już wcześniej wymagały Twojej inwestycji. Dlatego decydując się na automatyzację nie wydajesz więcej, nie wydzielasz nowej części w budżecie, a operujesz pieniędzmi, które i tak były w obiegu. Różnica jest taka, że tutaj w dłuższej perspektywie oszczędzasz mnóstwo środków.

O jakich kosztach zatem mówimy? Pracujemy z klientami w modelu abonamentowym, który nazywamy AaaS = Automation as a Service. Po dokładnej analizie Twoich procesów dobieramy najbardziej efektywną liczbę godzin, która pozwoli na sprawne automatyzowanie Twojej firmy. W ramach ustalonego limitu nasz zespół rozpoczyna pracę nad wdrożeniem odpowiednich systemów i narzędzi, zastępujących ręczne, powtarzalne czynności.

Koszt miesięcznej współpracy zależy od ilości godzin - najniższe stawki zaczynają się już od 3 000 zł miesięcznie, a większe projekty mogą sięgać nawet 30 000 PLN. W ramach jednej kwoty zyskujesz zewnętrzny zespół od automatyzacji, m.in. analityków, UX designerów, specjalistów technicznych oraz konsultantów biznesowych. Miesięczne rozliczenie umożliwia nam reagować na Twoje aktualne potrzeby i pozwala na elastyczność.

Chcesz wycenić wdrożenie automatyzacji w administracji Twojej firmy i dowiedzieć się jak może wyglądać współpraca? Zapraszamy na bezpłatną konsultację! W czasie krótkiej rozmowy wstępnie poznamy Twoje potrzeby i zaproponujemy konkretne rozwiązania.

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Porozmawiajmy
o automatyzacji w Twojej firmie!

Powiedz nam o swojej działalności, procesach i potrzebach, a my podpowiemy jak automatyzacja może wesprzeć codzienną pracę Twojego zespołu.

Wyjaśnimy Ci jakie są możliwości, jak działamy i odpowiemy na wszystkie pytania. Po wypełnieniu formularza Bartek lub Mikołaj skontaktują się z Tobą telefonicznie.

Bartek Matablewski
New Business Manager
Adres email
Numer telefonu
Temat rozmowy
Administratorem danych wprowadzonych do formularza jest Let's automate sp. z o.o. Dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu i udzielenia odpowiedzi na pytania. Więcej informacji o przysługujących prawach i zasadach przetwarzania danych, dostępne jest w polityce prywatności.
Dziękujemy za zgłoszenie!
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie 🎉
Oops! Coś poszło nie tak
Confetti start
Confetti stop