Jak możemy zautomatyzować pracę z danymi?

Automatyzacja w dashboardach i danych

Zbieramy dane pochodzące z różnych systemów i prezentujemy je w jednym miejscu, w zrozumiały sposób.

Na czym polega automatyzacja ​​
w dashboardach i danych?

Praca z danymi to często konieczność analizowania kilku lub kilkunastu arkuszy naraz, ręczne przepisywanie danych, sprawdzanie ich oraz raportowanie. To wszystko może zrobić za Ciebie automatyzacja. Ukrycie skomplikowanych procesów biznesowych pod przykrywką łatwego i przyjemnego dla oka dashboardu pozwala ograniczyć pracę z danymi do pojedynczego kliknięcia.

Przykładowo jedno z naszych ostatnich wdrożeń skróciło u Klienta pracę na arkuszach kalkulacyjnych z dwóch tygodni do prostego „przeciągnij i upuść”. Teraz wprowadzenie danych i wygenerowanie raportu trwa kilkanaście sekund!

Nie wiesz od czego zacząć?

Powtarzalne czynności, nietypowe procesy oraz ogromne liczby danych – aby je zautomatyzować musisz tylko wiedzieć co Cię blokuje, a my zajmiemy się resztą!

Jakie niesie to za sobą korzyści?

Wdrożenie automatyzacji w pracy z danymi to przede wszystkim obniżenie kosztów i oszczędność czasu Twoich pracowników. Dzięki łatwym w obsłudze panelom użytkownika wszystkie powtarzalne czynności związane z wprowadzaniem, analizą i raportowaniem danych firmowych ograniczamy do obsługi jednej wygodnej aplikacji. Przykładowo, zamiast tracić kilka godzin na wygenerowanie raportu sprzedażowego, automatyzacja zrobi to za Ciebie, a gotowe podsumowanie prześle na wskazany adres e-mail.

Dodatkowo przy wsparciu sztucznej inteligencji aplikacja przygotuje za Ciebie prognozy i wychwyci korelacje, które mogą umykać przy ręcznej pracy z arkuszami kalkulacyjnymi. To wszystko przekłada się na oszczędności liczone nawet w setkach godzin każdego miesiąca!

Jakie są możliwości automatyzacji w dashboardach i danych?

Poniżej znajdziesz kilka gotowych przykładów automatyzacji, jakie możemy zaoferować Twojej firmie:

expand_more
Łatwe w obsłudze panele użytkowników dostosowane do różnych działów i zadań

Automatyzacja umożliwia integrację wszystkich baz danych w jednym miejscu, umożliwiając przy tym obsługę poszczególnych zadań za pomocą decydowanych paneli użytkownika. Takie dashboardy mogą zostać dostosowane do konkretnych wymagań – pod kątem stanowisk lub pracy całych działów. Przykładowo dla zespołu marketingowego oznacza to kompleksową obsługę komunikacji w mediach społecznościowych bez potrzeby korzystania z wielu oddzielnych narzędzi. W jednym miejscu marketerzy będą pracować wspólnie na briefach, wgrają materiały do zaakceptowania i zaplanują późniejsze publikacje. Takie rozwiązanie oszczędza czas Twoich zespołów, usprawnia komunikację wewnętrzną i zwiększa produktywność. Wdrożenie automatyzacji to realne oszczędności czasu i pieniędzy, a także możliwość rezygnacji z części usług zewnętrznych i płatnych narzędzi.
expand_more
Jedna aplikacja do obsługi całej firmy

Obsługa automatyzacji dzięki wygodnym i przyjemnym dla oka dashboardom sprowadza się zazwyczaj tylko do kilku kliknięć. Warto przy tym pamiętać, że nad funkcjonalnością takich systemów czuwają nie tylko deweloperzy, ale też UX designerzy, którzy dbają o to, aby panel użytkownika był jak najbardziej intuicyjny i dostosowany do konkretnych wymagań. Jakie obszary działalności może obejmować dedykowana aplikacja do obsługi firmy? Tak naprawdę wszystkie! W ramach jednego systemu znajdziesz między innymi wszystkie zautomatyzowane akcje, panele do wywoływania konkretnych działań oraz dashboardy prezentujące zgromadzone dane. Takie rozwiązanie sprawdzi się w sprzedaży, marketingu, pracy działu HR oraz obsłudze klienta. Co ważne, dostęp do poszczególnych modułów dopasujesz do uprawnień i obowiązków każdego z pracowników.
expand_more
Analizowanie i pobieranie danych z dokumentów bez drukowania i skanowania

Wdrożenie zaawansowanej technologii rozpoznawania tekstu pozwala automatyzacji samodzielnie pobierać informacje z różnego rodzaju dokumentów i dowolnie je przetwarzać. Wszystko to bez konieczności drukowania czy skanowania, co nie tylko przyspiesza pracę, ale również jest bardziej ekologiczne. Przykładowo, dzięki zastosowaniu technologii uczenia maszynowego, informacje z otrzymanych faktur zostaną automatycznie rozpoznane, otagowane, przekazane do akceptacji, a następnie wysłane do księgowości. To oznacza, że na każdej fakturze kosztowej Twój zespół oszczędza przynajmniej kilkanaście minut! Co więcej, automatyzacja eliminuje konieczność ręcznego wpisywania i kopiowania danych, a to minimalizuje ewentualne pomyłki, które zdarzają się nawet najbardziej doświadczonym pracownikom.
expand_more
Automatyczne sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych

Wdrożenie automatyzacji to nie tylko sposób na oszczędności, ale też gwarancja pracy na wysokiej jakości danych. Dzieje się tak dlatego, iż wprowadzane do bazy danych informacje są automatycznie sprawdzane pod kątem ich poprawności. System samodzielnie wykrywa wszelkie nieprawidłowości, a w sytuacji, gdy takie się pojawią, oznacza je jako rekordy wymagające ręcznej weryfikacji. Stosowne powiadomienia zostaną automatycznie przesłane do odpowiednich członków zespołu, którzy mogą szybko zająć się wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji i ewentualną korektą. Takie rozwiązanie ogranicza ryzyko wprowadzenia niepoprawnych danych do minimum, a przy tym chroni firmę przed popełnieniem kosztownych błędów.
expand_more
Automatyczne powiadomienia o ważnych zmianach w finansach i sprzedaży

Obawiasz się, że wdrożenie automatyzacji oznacza utratę kontroli nad firmowymi bazami danych? Zupełnie niepotrzebnie – jest wręcz przeciwnie! Dzięki zaprojektowaniu odpowiednich reguł, system może automatyczne wysyłać powiadomienia w przypadku wprowadzenia konkretnych informacji lub po wykryciu istotnych zmian. W takiej sytuacji każdy z odpowiedzialnych pracowników otrzyma stosowną informację, co ułatwia bieżącą kontrolę i szybsze reagowanie na wszelkie niespodziewane sytuacje. Przykład? Powiadomienia mogą być wysyłane między innymi po przekroczeniu określonych progów sprzedażowych lub w przypadku znacznego spadku konwersji w danym kanale sprzedaży.
expand_more
Bieżąca identyfikacja trendów w sprzedaży i marketingu

Przeglądanie dziesiątek arkuszy i wykresów, analiza danych oraz identyfikowanie trendów zajmuje w Twojej firmie zdecydowanie zbyt dużo czasu? Dzięki automatyzacji skupisz się wyłącznie na wdrażaniu działań naprawczych lub reagowaniu na otwierające się nowe możliwości! System do analizy danych wspierany sztuczną inteligencją działa przez całą dobę i na bieżąco monitoruje wszystkie wprowadzane informacje, co pozwala natychmiastowo identyfikować zmiany w trendach sprzedaży czy marketingu. Wdrożenie technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego gwarantuje nie tylko szybkość, ale również precyzję takiej analizy. To oznacza, że firma może błyskawicznie reagować na nowe szanse i zagrożenia, co w dłuższej perspektywie przekłada się na podniesienie poziomu konwersji i ograniczenie kosztów.
expand_more
Automatyczne generowanie raportów i prognoz

Generowanie raportów i tworzenie prognoz to czasochłonne zadanie, na które poświęcony czas liczymy w godzinach, a nawet dniach. Dzięki automatyzacji cały ten proces może zostać ograniczony do kilkunastu sekund! System samodzielnie przeanalizuje wskazane dane i przeprowadzi pełną analizę bez angażowania Twojej uwagi. Dane do raportu automatyzacja pobierze ze wskazanych baz danych lub z załączonych arkuszy kalkulacyjnych. Gotowy raport wraz z prognozami zostanie przesłany na wskazany adres e-mail. Co więcej, generowanie takich podsumowań zaprogramujesz też cyklicznie (na przykład na koniec każdego tygodnia) lub po spełnieniu określonych warunków. Raport wraz z analizą może zostać na przykład wygenerowany automatycznie po spadku konwersji o konkretną wartość. To oznacza, że automatyzacja nie tylko wyręcza kadrę zarządzającą w monotonnych czynnościach, ale też stoi na straży firmowych finansów. W ten sposób oszczędzasz czas oraz zyskujesz narzędzie umożliwiające szybkie reagowanie i wprowadzanie działań naprawczych.
expand_more
Szybsze i skuteczniejsze podejmowanie decyzji dzięki usprawnionej pracy z danymi

Gromadzenie dużej liczby danych to podstawa w nowoczesnym biznesie, jednak tak samo ważne, jak ich zdobywanie, jest późniejsza analiza. Ta niestety potrafi być jednym z najbardziej czasochłonnych zadań kadry zarządzającej. Dzięki automatyzacji kadra zarządzająca będzie mogła skupić się już tylko na tym, co jest naprawdę ważne. Automatyzacja samodzielnie zgromadzi cenne informacje, a następnie zaawansowane algorytmy wspierane sztuczną inteligencją przeanalizują je w dowolny sposób, trzymając tym samym rękę na pulsie firmowej kondycji. Dyrektorzy i managerowie szybciej otrzymają gotowe raporty i będą pracować na solidnych danych, które zostały zweryfikowane pod kątem poprawności. Zaoszczędzony czas przekujecie w rozwój biznesu i wykorzystanie pojawiających się okazji oraz trendów.
expand_more
Customowe automatyzacje dopasowane do potrzeb klienta

Powyższe przykłady nie wpisują się w Twoje wymagania? Pamiętaj o tym, że to tylko część z korzyści, jakie niesie za sobą automatyzacja w pracy z danymi. Każdą naszą współpracę rozpoczynamy od dokładnego mapowania procesów biznesowych – dopiero na podstawie tej analizy projektujemy automatyzacje i dashboardy dostosowane do konkretnych wymagań.

Wprowadzane do systemu dane będą automatycznie sprawdzane pod kątem poprawności. Wszelkie wykryte nieprawidłowości zostaną oznaczone, jako rekord do ręcznej weryfikacji, a następnie wysłane do konkretnych członków zespołu.

Automatyzacja w dashboardach
i danych – od czego zaczynamy?

Dla każdej współpracy podchodzimy w indywidualny sposób — nie proponujemy gotowych rozwiązań, ale opieramy się na identyfikacji konkretnych problemów. Zaczynamy od darmowej konsultacji, w czasie której poznajemy Twoje potrzeby, wskazujemy procesy do zautomatyzowania i proponujemy pierwsze automatyzacje.

Kolejnym krokiem jest dokładne mapowanie procesów firmowych przez naszego analityka biznesowego. Przygotowuje on szczegółowy opis struktury Twojej firmy i analizuje procesy na wszystkich poziomach. Na podstawie zebranych informacji zaproponujemy konkretne automatyzacje oraz pakiet narzędzi, które usprawnią działanie Twojej firmy.

Jaki jest koszt wdrożenia
automatyzacji w danych?

Tak naprawdę wdrożenie automatyzacji w Twojej firmie jest zupełnie darmowe. Brzmi jak piękne marketingowe hasło, ale taka jest rzeczywistość. Automatyzacja pozwala na samoistne wykonywanie w tle zadań, które dotychczas angażowały Twój zespół. To czynności, które już wcześniej wymagały Twojej inwestycji. Dlatego decydując się na automatyzację nie wydajesz więcej, nie wydzielasz nowej części w budżecie, a operujesz pieniędzmi, które i tak były w obiegu. Różnica jest taka, że tutaj w dłuższej perspektywie oszczędzasz mnóstwo środków.

O jakich kosztach zatem mówimy? Pracujemy z klientami w modelu abonamentowym, który nazywamy AaaS = Automation as a Service. Po dokładnej analizie Twoich procesów dobieramy najbardziej efektywną liczbę godzin, która pozwoli na sprawne automatyzowanie Twojej firmy. W ramach ustalonego limitu nasz zespół rozpoczyna pracę nad wdrożeniem odpowiednich systemów i narzędzi, zastępujących ręczne, powtarzalne czynności.

Koszt miesięcznej współpracy zależy od ilości godzin - najniższe stawki zaczynają się już od 3 000 zł miesięcznie, a większe projekty mogą sięgać nawet 30 000 PLN. W ramach jednej kwoty zyskujesz zewnętrzny zespół od automatyzacji, m.in. analityków, UX designerów, specjalistów technicznych oraz konsultantów biznesowych. Miesięczne rozliczenie umożliwia nam reagować na Twoje aktualne potrzeby i pozwala na elastyczność.

Chcesz wycenić wdrożenie automatyzacji pracy z danymi w Twojej firmie i dowiedzieć się jak może wyglądać współpraca? Zapraszamy na bezpłatną konsultację! W czasie krótkiej rozmowy wstępnie poznamy Twoje potrzeby i zaproponujemy konkretne rozwiązania.

BEZPŁATNA KONSULTACJA

Porozmawiajmy
o automatyzacji w Twojej firmie!

Powiedz nam o swojej działalności, procesach i potrzebach, a my podpowiemy jak automatyzacja może wesprzeć codzienną pracę Twojego zespołu.

Wyjaśnimy Ci jakie są możliwości, jak działamy i odpowiemy na wszystkie pytania. Po wypełnieniu formularza Bartek lub Mikołaj skontaktują się z Tobą telefonicznie.

Bartek Matablewski
New Business Manager
Adres email
Numer telefonu
Temat rozmowy
Administratorem danych wprowadzonych do formularza jest Let's automate sp. z o.o. Dane osobowe będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu i udzielenia odpowiedzi na pytania. Więcej informacji o przysługujących prawach i zasadach przetwarzania danych, dostępne jest w polityce prywatności.
Dziękujemy za zgłoszenie!
Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie 🎉
Oops! Coś poszło nie tak