expand_more
Wprowadzanie leadów do CRM z różnych źródeł
Zamiast poświęcać czas na ręczne wprowadzanie leadów, cały ten proces odbędzie się bez udziału Twoich pracowników – niezależnie od tego skąd dane o potencjalnych klientach pochodzą. Jeden system może obsługiwać leady z mediów społecznościowych, newsletterów, reklam na stronach internetowych oraz poradników publikowanych na firmowym blogu. Dzięki temu masz pewność, że żaden lead nie umknie uwadze Twojej i Twoich handlowców, a to bezpośrednio prowadzi do zwiększenia konwersji prowadzonych działań.
expand_more
Sprawdzanie informacji o klientach
Przed podpisaniem każdej umowy Twoi pracownicy tracą czas na weryfikowanie wiarygodności kontrahenta w sieci? Automatyzacja przychodzi z pomocą i rozwiązuje ten problem raz na zawsze! W pierwszej kolejności algorytm przeprowadzi dokładny research na temat danego klienta, a najważniejsze informacje sztuczna inteligencja zbierze do krótkiej notatki i dołączy ją do systemu CRM. Kolejnym krokiem może być weryfikacja danych klienta w ogólnodostępnej bazie GUS i uzupełnienie w CRM na podstawie numeru NIP. Cała weryfikacja ogranicza się zatem do jednego kliknięcia, a Twoi handlowcy zyskują czas, który normalnie poświęciliby manualne przeszukiwanie internetu w poszukiwaniu informacji o danej firmie.
expand_more
Usprawnione umawianie spotkań
Masz dość wiecznych konfliktów w kalendarzach i tracenia czasu na ustalanie dogodnych terminów spotkań? Automatyzacja ogarnie organizacyjny chaos za Ciebie! Dedykowany system integrujący różne kalendarze umożliwia automatyczne dobieranie dogodnych terminów dla wszystkich stron. W ten sposób zadbasz o zadowolenie klienta, zbudujesz profesjonalny wizerunek, a przy tym zaoszczędzisz masę czasu!
expand_more
Tworzenie notatek i podsumowań ze spotkań
Po każdej rozmowie sztuczna inteligencja może streścić wszystkie przekazane informacje do kilku kluczowych punktów, a następnie przesłać podsumowanie do odpowiednich osób. Po wdrożeniu automatyzacji managerowie już zawsze będą na bieżąco, a Twoi pracownicy nie będą więcej musieli tracić czasu na ręczne tworzenie notatek lub protokołów ze spotkań. Żadna ważna informacja dzięki temu nie zostanie pominięta, a Twój dział sprzedaży nabierze nowego rozpędu w działaniach z klientami.
expand_more
Przekazywanie leadów po zmianie etapu w CRM
Automatyzacja w sprzedaży to jeden z najlepszych sposobów na ochronę Twojego zespołu przez chaosem informacyjnym. Przykład? O zmianie statusu leada zostaną powiadomieni wszyscy pracownicy zaangażowani w dany projekt – np. opiekun klienta oraz project manager. To oznacza nie tylko oszczędność czasu dla pracowników, ale też znacznie szybszą obsługę klienta, który nie musi już czekać na wycenę lub umowę. Co więcej, automatyzując proces przekazywania leadów, eliminujemy ryzyko wystąpienia nieporozumień i zwiększamy wydajność całego zespołu, co ponownie przekłada się finalnie na wzrost satysfakcji klienta.
expand_more
Generowanie spersonalizowanych ofert
System wspierający sprzedaż automatycznie przygotuje atrakcyjną ofertę na podstawie aktualnych danych klienta, stanów magazynowych, cen lub informacji o potrzebnej liczbie godzin po konkretnej stawce. Co ważne, wszystkie te informacje zostaną pobrane automatycznie z Twojego systemu CRM i to bez konieczności dalszego przeklikiwania się, kopiowania i sprawdzania poprawności danych. Takie rozwiązanie nie tylko skraca czas obsługi klienta, ale też zwiększa szanse na finalizację transakcji. Wdrożenie automatyzacji sprzedaży oznacza oszczędność czasu Twoich handlowców, którzy zamiast tworzyć ręcznie oferty, mogą zająć się pozyskiwaniem nowych leadów.
expand_more
Automatyczne generowanie umów
Automatyzacja może wyręczyć Twój zespół w ciągłym kopiowaniu i wklejaniu danych do szablonów umów. Dzięki wdrożeniu takiego systemu umowa zostanie utworzona automatycznie w dowolnie wybranym momencie – na przykład zawsze po zmianie statusu leada na „nowy klient". Wystarczy jedno kliknięcie, aby algorytm samodzielnie pobrał wszystkie niezbędne dane i przygotował umowę zgodnie z wcześniej wybranym szablonem. Takie rozwiązanie oznacza oszczędność czasu idącą w godziny, a przy tym gwarantuje wyeliminowanie możliwości popełnienia błędu przy przepisywaniu lub kopiowaniu danych klienta. Na tym korzyści się nie kończą – wdrożenie systemu do generowania umów skraca również czas oczekiwania klienta, który otrzymuje gotowy dokument już w kilka chwil po zaakceptowaniu wszystkich warunków współpracy!
expand_more
Przesłanie wygenerowanej umowy do podpisania
Wdrożenie automatyzacji to sprawdzony sposób na usprawnienie korespondencji z kontrahentami. Jednym z najlepszych przykładów może być system, dzięki któremu za jednym kliknięciem automatycznie wyślesz wygenerowaną wcześniej umowę. To oznacza koniec z załączaniem plików do wiadomości. Po przejściu na automatyzację umowa zostanie wysłana automatycznie do odpowiedniej osoby, a następnie skatalogowana we właściwym folderze. Takie podejście przekłada się na wyższą produktywność, lepszą organizację pracy, a finalnie większą satysfakcję klienta.
expand_more
Zautomatyzowane podpisywanie dokumentów
Każde podpisanie umowy oznacza konieczność jej wydrukowania, podpisania, skanowania i załączenia do wiadomości e-mail? Taki proces najczęściej trwa od kilku do kilkunastu minut, co przy większej skali generuje całe godziny stracone na czynności, które z łatwością można zautomatyzować. Zamiast tego proponujemy system samodzielnie podpisujący cyfrowo zaakceptowane przez Ciebie dokumenty. W ten sposób wszystkie czynności związane z podpisaniem dowolnej umowy ograniczają się do kilku sekund!
expand_more
Usprawniona komunikacja między pracownikami
Duża część firmowej komunikacji skupia się na regularnym informowaniu o postępie prac lub zakończeniu konkretnych działań. Wprowadzenie automatyzacji w tym procesie pozwala na wysyłanie takich aktualizacji samoczynnie – na przykład po zmianie statusu zadania w systemie do zarządzania zadaniami. Dzięki temu oszczędzisz cenny czas oraz zminimalizujesz ryzyko opóźnień lub przeoczeń w przekazywaniu kluczowych informacji.
expand_more
Kontrolowanie postępów pracy
Bieżące raportowanie o postępach prac zwiększy efektywność działań, a o kolejnych zrealizowanych etapach system samodzielnie poinformuje klienta. Takie wdrożenie automatyzacji gwarantuje, że zarówno zespół, jak i klient będą zawsze na bieżąco z postępami projektu, co zwiększa przejrzystość i zaufanie. Ponadto, automatyczne śledzenie postępów pomaga w identyfikacji problemów i opóźnień już na wczesnym etapie, umożliwiając szybką reakcję i minimalizację negatywnych skutków.
expand_more
Zautomatyzowany dział social media
Jeden dashboard może obsługiwać całą obecność Twojej marki w mediach społecznościowych: od planowania kalendarza publikacji, przez tworzenie contentu, aż po automatyczne dodawanie nowych treści. Dzięki temu nie musisz przełączać się między różnymi platformami i narzędziami, gdyż cała obecność Twojego biznesu w mediach społecznościowych obsługiwana będzie poprzez jeden wygodny panel.
expand_more
Praca na jednym briefie reklamowym z kilkoma osobami
Obsługa firmowych kont na różnych platformach społecznościowych zazwyczaj wymaga współpracy kilku osób. Po wdrożeniu automatyzacji obsługi social media zadbasz o dużo lepszą organizację tych działań, wyeliminujesz ryzyko pomyłek i przestojów, a przy tym zyskasz kontrolę nad wizerunkiem Twojej marki w Internecie. Jak może działać taki system? Nowy task z załączonym briefem trafi do odpowiednich osób, które otrzymają przygotowane do pracy pliki, a nawet miejsce na wgranie zrealizowanych przez siebie materiałów. Po ukończeniu kolejnego kroku zadanie zostanie przypisane do następnych osób, a dzięki temu, każdy członek zespołu będzie wiedział, co i kiedy ma zrobić.
expand_more
Automatyczne generowanie grafik oraz treści
Automatyzacja nie tylko eliminuje powtarzalne procesy, ale też z pomocą sztucznej inteligencji oszczędza czas potrzebny na wykonywanie części kreatywnych działań. Przykład? Customowy system na podstawie treści z danej strony, wpisu na blogu lub briefu wygeneruje samodzielnie zdjęcie główne. Działa to też w drugą stronę – zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji przeanalizują potrzebne dane i przygotują dla Ciebie gotowe teksty. Te zostaną wcześniej zoptymalizowane pod kątem Twojej grupy docelowej lub specyfiki danej platformy. W ten sposób możesz otrzymać post biznesowy na LinkedIn i przy okazji jego mniej formalną wersję na Instagram.
expand_more
PM zawsze na czasie
Twoi project managerowie będą zawsze na bieżąco, otrzymując automatycznie informacje dotyczące postępów prac. To oznacza koniec z manualnym raportowaniem i wyszukiwaniem aktualnych danych. Takie rozwiązanie to przede wszystkim oszczędność czasu, gdyż Twój zespół może ograniczyć dużą część spotkań i wewnętrznej komunikacji tylko do faktycznej merytoryki. Cały ciężar śledzenia postępów i przekazywania takich informacji do przełożonych zostanie zautomatyzowany! Co więcej, dedykowany system automatyzacji umożliwia również szybką i wygodną akceptację zadań oraz etapów projektu za pomocą jednego kliknięcia. To zapewnia również lepszą kontrolę nad realizacją projektów, tym samym eliminując wiele potencjalnych błędów oraz opóźnień i finalnie zwiększając zadowolenie klientów.
expand_more
Publikacje na autopilocie
Customowy dashboard dostarczy Ci nie tylko narzędzia do precyzyjnego planowania przyszłych publikacji, ale również umożliwi przygotowanie szczegółowego raportu skuteczności prowadzonych działań. To oznacza pełną kontrolę nad harmonogramem publikacji, możliwość strategicznego zaplanowania swojej obecności online i monitorowania wyników w czasie rzeczywistym.
expand_more
Automatyczne tworzenie raportów
Wdrożenie automatyzacji oznacza koniec z czasochłonnym przedzieraniem się przez dziesiątki arkuszy kalkulacyjnych. Po wdrożeniu systemu automatyzacji generowanie raportów marketingowych, sprzedażowych i ofertowych staje się proste i wygodne, a co najważniejsze, nie wymaga poświęcenia temu zadaniu kilku godzin pracy. Wszystkie cenne informacje są dostępne dla każdego uprawnionego pracownika w jednym miejscu, a wygenerowanie raportu ogranicza się do szybkiego kliknięcia lub przeciągnięcia pliku do specjalnego okna. Całość potrwa kilka lub kilkanaście sekund. Taka automatyzacja raportowania umożliwia również dostarczanie szczegółowych wyników bezpośrednio na Twój adres e-mail w dowolnych odstępach czasowych – na przykład codziennie rano.
expand_more
Customowe automatyzacje dopasowane do potrzeb klienta
Uważasz, że powyższe przykłady nie sprawdzą się w Twojej firmie? Bazujecie na nietypowych procesach sprzedaży, które pozornie nie nadają się do zautomatyzowania? Pamiętaj o tym, że każda nasza automatyzacja tworzona jest od podstaw i nie korzystamy z szablonowych rozwiązań. Dzięki temu możemy zaprojektować system dostosowany do indywidualnych potrzeb, specyfiki branży oraz struktury Twojej firmy.