Wszechobecna digitalizacja to przede wszystkim możliwość wykorzystywania narzędzi firmowych, które ułatwiają prowadzenie biznesu i zwiększają jego skuteczność. Jednak za tym wszystkim kryje się drugie dno – wciąż rosnące ilości gromadzonych danych i coraz większa liczba przydatnych aplikacji, tak naprawdę coraz bardziej rozpraszają Twoją uwagę. Praca na kilku aplikacjach wymaga ciągłego przełączania się między różnymi interfejsami i zabiera coraz więcej czasu. Jak sobie z tym poradzić?
Dobrze wiemy, że ciągłe przeklikiwanie się między dokumentami i aplikacjami to wróg efektywności. Zamiast skupić się na rozwoju biznesu, musisz tracić czas na obsługę różnych platform i programów?
Wyobraź sobie, że wszystkie narzędzia, dokumenty i tworzone raporty mogą być ze sobą połączone i dostępne w jednym miejscu! Co więcej, system podzielisz na mniejsze części, a dostęp do nich przyznasz zgodnie z uprawnieniami i zadaniami pracowników. Brzmi dobrze? Zobacz zatem, jak możemy usprawnić Twoją firmę i zaoszczędzić setki godzin w skali miesiąca!
Automatyzacja procesów biznesowych oznacza oddelegowanie powtarzalnych czynności w ręce zaprojektowanego pod kątem Twoich potrzeb systemu. Nasze wdrożenia dzielimy na sześć głównych kategorii automatyzacji w:
Co je łączy? Pierwszą i najważniejszą korzyścią wdrożenia automatyzacji są setki godzin oszczędności dla Twoich pracowników, a co za tym idzie, dla całej firmy. Mimo iż automatyzacja może wydawać się czymś skomplikowanym, to dla Ciebie i Twoich pracowników wszystkie procesy ukryte będą pod estetycznym i funkcjonalnym interfejsem użytkownika, czyli tytułowym dashboardem.
Wdrożenie automatyzacji wraz z customowym dashboardem pozwala nam połączyć ze sobą różne procesy i aplikacje w jednym miejscu, a także przeprogramować sposób pracy z danymi – w tym ich gromadzenie, analizowanie, raportowanie i prognozowanie. Wszystkie te czynności mogą dziać się automatycznie, a Tobie pozostanie tylko monitorowanie pojawiających się informacji w centrum zarządzania!
Customowy dashboard to inaczej interfejs aplikacji, który ma w przyjemny i czytelny sposób prezentować zgromadzone dane i wywoływać zaprojektowane czynności – na przykład poprzez kliknięcie lub proste „przeciągnij i upuść”. To właśnie tam wyświetlają się automatycznie wygenerowane podsumowania, raporty oraz prognozy. Co ważne, źródła danych są praktycznie nieograniczone, a jednym dashboardzie łączymy dane z arkuszy kalkulacyjnych, baz danych i różnych aplikacji.
Warto dodać, że wygląd takiego panelu możemy dowolnie dostosowywać, zarówno pod kątem Twoich wymagań, jak i zadań wykonywanych przez konkretne działy. Dzięki temu w Twojej firmie nikt już więcej nie musiał analizować kilkunastu arkuszy kalkulacyjnych naraz.
Poniekąd dashboardy i raporty mają to samo zadanie – prezentują w czytelny sposób zgromadzone dane, wnioski i prognozy. Główna różnica polega na tym, że dashboard daje nam nieporównywalnie więcej możliwości. Oto kilka z nich:
Dashbordy i automatyzacja to rozwiązanie stworzone z myślą o pracy z wszelkiego rodzajami danymi – wprowadzaniem, analizą i raportowaniem. Panel użytkownika łączy w sobie różne dokumenty i aplikacje w jednym miejscu, dzięki czemu informacje o sprzedaży, efektywności działań marketingowych, czy wydajności pracowników sprawdzisz w wygodnej formie. To oznacza koniec z ciągłym przeklikiwaniem się między oknami, a także szukaniem, otwieraniem i zamykaniem dokumentów.
Nasze automatyzacje wdrażane wraz z customowymi dashboardami znajdują zastosowanie w sprzedaży, marketingu, obsłudze klienta, a nawet rekrutacji i pracy działu HR. Jak to działa w praktyce i ile czasu pozwala zaoszczędzić? Za przykład niech nam posłuży jeden z ostatnich projektów. W firmie, która pracowała ręcznie na dokumentach zebranie wszystkich potrzebnych danych, ich przeanalizowanie i przygotowanie raportu zajmowało około dwóch tygodni. Nas system skrócił ten czas do… kilkunastu sekund.
Co jeszcze automatyzacja i dashboardy usprawnią w Twojej firmie? Poniżej znajdziesz kilka naszych propozycji!
Customowe dashboardy pozwalają łatwo i szybko sprawdzać najważniejsze informacje w jednym miejscu. Nawet najbardziej skomplikowane dane i raporty mogą być prezentowane w przyjemnej dla oka formie. Dzięki temu nie będziesz musiał już przełączać się między różnymi oknami, a skupisz się na tym, co najważniejsze. Dodatkowo dashboardy umożliwiają tworzenie spersonalizowanych widoków dla poszczególnych działów i użytkowników. Poziomy dostępu dostosujesz do konkretnych zadań i uprawnień pracowników.
Połączenie różnych aplikacji za pomocą jednego dashboardu znacznie ułatwia monitorowanie postępów w pracy nad poszczególnymi projektami. W ten sposób szybko wychwycisz ewentualne opóźnienia i skoordynujesz pracę całego zespołu w kilka sekund. Połączenie systemu z CRM pozwoli też na automatyczne informowanie klientów o postępach w realizacji ich usług lub etapach zamówienia.
Dashboard ułatwia pracę całej firmy, a przy tym jest też niezastąpionym narzędziem dla menedżerów i właścicieli firm. Nowa jakość pracy z danymi pozwala szybciej podejmować decyzje i wpływa na skuteczność działań kadry zarządzającej. W ramach jednego panelu użytkownika nie tylko wygenerujesz raporty w kilka sekund, ale też otrzymasz gotowe analizy i prognozy z propozycjami wprowadzenia konkretnych zmian.
Automatyzacja wspierana sztuczną inteligencją, wykorzystywana jest też do szybszej i skuteczniejszej identyfikacji trendów oraz korelacji, które umykają podczas pracy na wielu plikach. W pracy ręcznej, aby uzyskać ten sam efekt, musisz na to poświęcić wiele godzin – po zautomatyzowaniu procesów i wdrożeniu dashboardów analiza danych odbywa się bez angażowania Twojej uwagi.
Dashboard to też sposób na ograniczenie liczby popełnianych błędów, które przy wprowadzaniu danych ręcznie pojawiają się dość regularnie. Co więcej, automat sam zbierze wszystkie potrzebne informacje, a dzięki temu masz pewność, że żadne źródło cennych informacji nie zostanie pominięte.
Praca z dashboardami to także realne oszczędności. Gdy pracownicy przestaną wykonywać powtarzalne i żmudne czynności, będą mogli wykorzystać swój potencjał w kluczowych dla firmy procesach. Co więcej, automatyzacja rośnie razem z Twoją firmą, a przy tym ogranicza potrzebę rekrutowania nowych pracowników.
Wdrożenie automatyzacji to nie tylko korzyści dla Twojej firmy, ale też sposób na zwiększenie zadowolenia aktualnych klientów. Po pierwsze, połączenie aplikacji do monitorowania przepływu pracy z CRM pozwala automatycznie informować klientów o postępach w realizacji zlecenia lub zakupu. Dodatkowo program sam wyśle ankiety z prośbą o ocenę współpracy, przetworzy zgromadzone dane, a sztuczna inteligencja wskaże obszary wymagające natychmiastowej poprawy.
Wdrożenie automatyzacji i dashboardów to przede wszystkim klucz do poprawy efektywności pracy Twojego zespołu i przyspieszenia podejmowania decyzji biznesowych. Czy takie rozwiązanie zastąpi pracowników? Nie, automatyzacja ma wspierać Twój zespół – zwiększać efektywność pracy, ograniczać liczbę popełnianych błędów, oszczędzać czas i ułatwiać pracę z danymi.
W jakich biznesach dashboardy sprawdzą się najlepiej? Niezależnie od branży, charakterystyki Twojej firmy oraz liczby pracowników, automatyzacja usprawnia wszystkie procesy, w których pojawiają się:
Chcesz porozmawiać o możliwościach wdrożenia automatyzacji i dashboardów w Twojej firmie? Wypełnij poniższy formularz i umów się na bezpłatną 30-minutową konsultację!
Powiedz nam o swojej działalności, procesach i potrzebach, a my podpowiemy jak automatyzacja może wesprzeć codzienną pracę Twojego zespołu.
Wyjaśnimy Ci jakie są możliwości, jak działamy i odpowiemy na wszystkie pytania. Po wypełnieniu formularza Bartek skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
Dowiedz się, jak model Automation as a Service (AaaS) rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy optymalizują procesy biznesowe.
Kiedy warto zainwestować w dedykowany system automatyzacji? Dlaczego gotowe rozwiązania mogą nie wystarczać?
Chcesz wiedzieć, kto stoi za kulisami i sprawia, że firmy naszych klientów zaczynają działać na autopilocie? Poznaj nasz zespół!
Na co zwrócić uwagę, aby efektywnie współpracować z firmą wdrażającą automatyzację i zapewnić najlepsze warunki do jej wdrożenia?
Chcesz zautomatyzować swoją firmę? Zobacz, jak wygląda cały proces – od bezpłatnej konsultacji, aż po skuteczne wdrożenie.
Dowiedz się, jakie sygnały wskazują, że warto zautomatyzować procesy w Twojej firmie, aby zwiększyć efektywność i skalowalność działalności.
Od czego zacząć i jak rozpoznać procesy nadające się do zautomatyzowania? Zobacz, na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności.
Dowiedz się, jak automatyzacja windykacji usprawnia proces odzyskiwania należności i poprawia płynność finansową, minimalizując jednocześnie koszty operacyjne.
Chcesz przyspieszyć sprzedaż i zoptymalizować pracę w CRM? Zobacz jak działa taki system n autopilocie!
Dowiedz się, jak integracja AI z automatyzacją nie tylko usprawnia codzienną pracę, ale również przyczynia się do zwiększenia produktywności, redukcji kosztów i poprawy obsługi klienta.
Jak dzięki automatyzacji można osiągnąć więcej przy mniejszym nakładzie pracy i zasobów? Sprawdź, w jaki sposób automatyzacja zwiększa sprzedaż w firmie.
Automatyzacja to przede wszystkim przyspieszenie procesów i wzrost efektywności. A jak wpływa na poziom kontroli nad firmą?
Chcesz wdrożyć w swojej firmie pierwszą automatyzację, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sprawdź ranking najlepszych narzędzi no-code do automatyzacji!
Dowiedz się, jak efektywnie wdrożyć automatyzację w pracy zdalnej, by zwiększyć produktywność, oszczędzić czas i poprawić komunikację Twojego zespołu.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak firma może działać „na autopilocie”? Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o automatyzację!
Chcesz wykorzystać pojawiające się możliwości i zastanawiasz się, jak wdrożyć pierwszą automatyzację w swojej firmie? Zrób to w pięciu krokach!
Obawy o to, że rozwój technologii spowoduje wzrost bezrobocia, pojawiają się coraz częściej. Czy automatyzacja zmieni rynek pracy i doprowadzi do zwolnień?
Czym jest automatyzacja procesów biznesowych? To najlepszy sposób na to, aby zoptymalizować firmę, zaoszczędzić czas i pieniądze, a dzięki temu zyskać przewagę rynkową!
Mapa procesów to podstawa przy optymalizowaniu firmy. Dowiedz się, jak mapowanie procesów biznesowych zwiększa efektywność automatyzacji i zobacz, od czego zacząć!
BPA vs RPA: Poznaj różnice między robotyzacją a automatyzacją procesów biznesowych i zobacz, jak technologia pozwoli Twojej firmie wyprzedzić konkurencję!
Jak zwiększyć bezpieczeństwo danych i wyeliminować ryzyko ujawnienia dokumentów? Kluczem do ochrony Twojej firmy jest automatyzacja procesów biznesowych!
Jak automatyzacja onboardingu klientów może usprawnić pracę Twojego zespołu? Sprawdź wszystkie korzyści!
Automatyzacja i customowe dashboardy to przede wszystkim zwiększenie efektywności pracy Twojego zespołu. Sprawdź, jak możemy Ci w tym pomóc!
Automatyzacja księgowości pozwala firmom oszczędzać czas, zwiększać płynność finansową i eliminować popełniane błędy. Dowiedz się jak ją wdrożyć!
Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz usprawnić proces zarządzania zasobami ludzkimi? Przekonaj się, jakie korzyści daje automatyzacja procesów HR.
Stawiasz na pierwszym miejscu jakość swoich usług? Sprawdź, jak automatyzacja procesów biznesowych może wesprzeć Cię w tym zakresie.
Wybór odpowiednich narzędzi do automatyzacji to jeden z pierwszych kroków w procesie usprawniania firmy. Sprawdź, co warto wziąć pod uwagę!
Czy automatyzacja się opłaca? Z pewnością może przynieść wiele korzyści dla firm, ale należy pamiętać, że nie powinno się jej wprowadzać bezrefleksyjnie.
Rozważasz usprawnienie codziennej pracy - swojej i zespołu? Sprawdź, czy automatyzacja firmy to dobry pomysł, biorąc pod uwagę wszystkie potrzeby.
Rozwój branży OZE wymaga sprawnej komunikacji z zainteresowanymi osobami. Dowiedz się, w jaki sposób obsługa klienta w OZE może ulec znacznej poprawie.
Wzrost popytu na alternatywne źródła energii wymaga sprawnego zarządzania procesami w firmie. Sprawdź, jak efektywnie prowadzić sprzedaż w OZE.
Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz ograniczyć liczbę powtarzalnych czynności i jednocześnie osiągać satysfakcjonujące wyniki w firmie? Postaw na sprawdzone narzędzia i przekonaj się, które z nich mogą wnieść realną wartość dla Twojego biznesu.
Poświęcasz mnóstwo cennego czasu na własnoręczne przygotowywanie dokumentów, indywidualnie dla każdego klienta? Sprawdź, w jaki sposób automatyzacja tworzenia umów i ofert może wesprzeć Cię w tym procesie.
Zastanawiasz się, w jaki sposób procesy w Twojej firmie mogą przebiegać sprawniej i tym samym przyciągać większą liczbę klientów? Postaw na technologiczne wsparcie i sprawdź, czy automatyzacja jest rozwiązaniem dla Ciebie.
Komunikacja z klientem wymaga zarówno zaangażowania, jak i szybkiej reakcji, co jest zazwyczaj trudne do osiągnięcia. Sprawdź, jak działa obsługa na autopilocie i dlaczego może okazać się dobrym rozwiązaniem dla Twojej firmy.
Niedziałające procesy firmowe to strata pieniędzy, czasu i często klientów. Może temu zapobiec automatyzacja procesów w firmie. Dowiesz się o niej w tym artykule, a także poznasz jej wady i zalety.
Sprawna i równocześnie wydajna współpraca zespołu marketingowego jest kluczowa w rozwoju firmy. Sprawdź, w jaki sposób działa automatyzacja w marketingu i dlaczego warto ją wdrażać!
Ostatnie lata nas nie rozpieszczają – pandemia, lockdown, inflacja. Pojawia się coraz więcej głosów o zbliżającej się recesji. Jak oszczędzać pieniądze? Jak przygotować firmę na kryzys?
Zadowolony i powracający klient to dla firmy największa wartość, która jest w praktyce niełatwa do osiągnięcia. Sprawdź, w jaki sposób automatyzacja w sprzedaży może usprawnić codzienne czynności i tym samym wpłynąć na osiąganie lepszych wyników.
Poprawnie działające w firmie procesy decydują o jej nieustannym rozwoju. Sprawdź czym jest optymalizacja procesów biznesowych i jakie korzyści może Ci przynieść.
W wyniku inflacji oraz wizji zbliżającej się recesji większość firm walczy o przetrwanie na rynku. Sprawdź, jakie możliwości ma automatyzacja i w jaki sposób może wesprzeć Cię w kryzysie.
Potrzeby nowoczesnego klienta sprowadzają się do następującego hasła: „szybko, łatwo i wygodnie”. W ten sam sposób musi działać Twoja firma. Aby było to możliwe poszczególne etapy procesu muszą być zgrane i sprawne.
Automatyzować możesz praktycznie każdą czynność – od wyszukiwania danych i tworzenia dokumentacji i raportów, aż po wdrażanie nowych pracowników czy obsługę klienta. Warunek jest jeden: proces musi bazować na szeroko pojętych danych.
Spróbujmy zatem poznać bliżej automatyzację procesów. Automatyzować możemy każdy proces – łatwy, trudny, krótki, długi, ale musi on opierać się na DANYCH, a nie kreatywności czy wyobraźni (od tego są ludzie).