Chcesz zacząć optymalizować i automatyzować swoją firmę? Paczka z gotową do wdrożenia automatyzacją to idealny pierwszy krok! Korzystając z prostej instrukcji, samodzielnie uruchomisz system zwiększający skuteczność sprzedaży.
Proponowana paczka automatyzacji działa dwustronnie - informuje klienta o przyjęciu zgłoszenia, a jednocześnie powiadamia Twój dział sprzedaży o nowym leadzie.
Czas reakcji na nowe zgłoszenie oraz szybki kontakt z klientem bezpośrednio przekładają się na skuteczność sprzedaży. Dzięki wdrożeniu natychmiastowych powiadomień Twoi sprzedawcy otrzymają informację w wyznaczonym komunikatorze i skontaktują się z klientem już po kilku minutach od zgłoszenia.
Profesjonalny kontakt już na pierwszych etapach potencjalnej współpracy buduje zaufanie u klienta. Z pomocą przychodzi automatyzacja, która w chwili pojawienia się nowego zgłoszenia w CRM, wyśle do klienta wiadomość (SMS lub e-mail) z potwierdzeniem zgłoszenia i obietnicą szybkiego kontaktu.
Paczki automatyzacji do samodzielnego wdrożenia to rozwiązanie dla firm, które chcą usprawniać wybrane, punktowe obszary swojej działalności. Zobacz jak przebiega proces uruchomienia gotowej automatyzacji.
Automatyzacja została zaprojektowana pod kątem najpopularniejszych systemów CRM. Pamiętaj, że zostanie uruchomiona automatycznie za każdym razem, gdy w Twoim CRM pojawi się nowy lead.
Jeśli Twoi handlowcy ręcznie dodają lead'y do CRM, zalecamy zautomatyzowanie w pierwszej kolejności tego obszaru.
Zawsze kiedy w Twoim CRM pojawi się nowy lead, klient otrzyma informację o przyjęciu jego zgłoszenia. Możesz zdecydować jakie powiadomienia wysyłać do klienta – SMS, e-mail albo obie opcje jednocześnie.
W chwili pojawienia się nowego zgłoszenia Twój sprzedawca otrzyma powiadomienie o nowym leadzie do obsługi. Wybierz kanał komunikacji z handlowcami – może to być dedykowany kanał na Slack’u, wiadomość SMS lub e-mail.
Chcesz jeszcze bardziej usprawnić swoją sprzedaż? Wybierz dodatkowe możliwości – automatyczny dobór handlowca, pilnowanie kontaktu i ponowne przypomnienia, albo rozbudowę automatyzacji o zbieranie leadów z różnych źródeł.
Po skompletowaniu paczki dopasowanej do wymagań Twojej firmy i sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz maila z potwierdzeniem. W ciągu 7 dni roboczych wyślemy kolejną wiadomość, w której znajdziesz gotowy scenariusz automatyzacji wraz z dokładną instrukcją wdrożenia.
Skorzystaj z niższej ceny w przedsprzedaży, a otrzymasz gotową do wdrożenia paczkę automatyzacji w ciągu 7 dni roboczych.
✅ Dopasowana automatyzacja
✅ Gotowy do wdrożenia scenariusz
✅ Dokładna instrukcja wdrożenia
Zastanawiasz się, jakie są korzyści i dokładne zastosowania takiej automatyzacji w praktyce? Zobacz film Szymona Negacza, z którego dowiesz się, jak wdrożenie naszego rozwiązania przyspieszy obsługę Twoich leadów i jak wpłynie na wzrost sprzedaży!
Dzięki elastyczności i opcji dostosowania automatyzacji do Twojej firmy możesz dodatkowo zwiększać korzyści! Poznaj trzy najpopularniejsze rozszerzenia lub zgłoś się do nas z własnym pomysłem.
Aby zwiększyć efektywność systemu, dodaj automatyczne podbicie powiadomienia, jeśli Twoi handlowcy nie podejmą kontaktu w określonym czasie od zgłoszenia.
Nie marnuj czasu na ręczne wpisywanie rekordów w CRM. Automatyzacja zrobi to za Ciebie i zabda o dodanie każdego leada jako nowej szansy sprzedaży – niezależnie od źródła.
Na podstawie wybranych kryteriów automatyzacja wyśle powiadomienie do odpowiedniego handlowca, dobranego na podstawie wiedzy, doświadczenia lub scoringu.
Zdecydowanie tak! Nasze materiały instruktażowe są zaprojektowane tak, by przeprowadzić Cię przez cały proces wdrożenia automatyzacji w sposób prosty i zrozumiały. W pakiecie, który otrzymasz wraz z zamówieniem, znajduje się szczegółowa, pisemna instrukcja instalacji wzbogacona o zrzuty ekranu. W tych materiałach znajdziesz informacje o tym, jak założyć wszystkie niezbędne konta, jak je właściwie skonfigurować, gdzie umieścić gotowy scenariusz oraz jak dostosować go do swoich indywidualnych potrzeb i wymagań.
Wdrożenie zakupionej paczki automatyzacji to prosty i intuicyjny proces, który nie wymaga specjalistycznej wiedzy, ani umiejętności. Wystarczy, że będziesz postępować zgodnie z załączonymi instrukcjami, a pełna instalacja wraz z zakładaniem potrzebnych kont nie zajmie Ci więcej niż 3 godziny. Co więcej, w większości przypadków automatyzacja jest gotowa do działania już po 60-ciu minutach. Dzięki temu możesz sprawdzić działanie systemu i znacząco przyspieszyć kontakt z leadami już od pierwszego dnia!
Miesięczny koszt korzystania z automatyzacji powiadomień uzależniony będzie od częstotliwości wysyłania wiadomości oraz liczby leadów dodawanych do Twojego CRM. Przykładowo kilkadziesiąt krótkich SMS-ów z podziękowaniem oraz obietnicą szybkiego kontaktu kosztuje tylko kilka złotych. Co więcej, darmowy plan w integratorze odpowiedzialnym za automatyzację pozwala wykonać aż 1000 operacji, zatem może okazać się, że całość zamknie się w kwocie niższej niż 10 PLN miesięcznie! Po przekroczeniu tej liczby koszt obsługi narzędzia integrującego aplikacje wynosi 10,59 USD miesięcznie + wykorzystane wiadomości SMS.