Wdrażając nowoczesną technologię w procesy biznesowe, przedsiębiorca oczekuje przede wszystkim bezpiecznego podejścia. W firmie wykorzystywane są: potężna wiedza, dane, informacje, które posiadają bezcenną wartość i nie mają prawa dostać się w niepowołane ręce, ponieważ obrót nimi stanowi istotny element działalności. Właśnie dlatego pytania o prywatność i dane osobowe w procesach automatyzacji są tak ważne.
Automatyzacja, jako nowoczesne rozwiązanie biznesowe, jest w pełni bezpieczna, o czym się przekonasz w dalszej części wpisu. Osoby odpowiedzialne za automatyzację nieustannie pracują nad jej doskonaleniem, dążąc do zdobycia i utrzymania pełnego zaufania ze strony przedsiębiorców. Dzięki temu możesz mieć pewność, że systemy automatyzacji procesów biznesowych są projektowane i rozwijane z najwyższą troską – nie tylko w celu wyeliminowania powtarzalnych czynności i oszczędności cennego czasu, ale też zwiększenia ogólnego bezpieczeństwa w firmie.
Szeroko pojęte dane, którymi operujesz w firmie, spokojnie mogą czuć się potraktowane przez automatyzację jak prawdziwe VIPy. Automatyzowanie procesów biznesowych opiera się na wykorzystaniu wyłącznie specjalistycznych programów wyposażonych obowiązkowo w zaawansowane szyfrowanie informacji. Aspekty bezpieczeństwa w automatyzacji obejmują wiele różnych elementów, a szyfrowanie danych to bez wątpienia jedno z nich. Takie rozwiązanie zapewnia poufność i maksymalne bezpieczeństwo – zarówno Twojego biznesu, jak i klientów, których dane dotyczą.
Wśród różnorodnych typów danych, jednym z kluczowych są hasła służące do logowania się w wewnętrznych systemach firmowych. To właśnie one stanowią pierwszą linię obrony dla najbardziej poufnych tajemnic służbowych. Oczywiście, w przypadku tak delikatnych informacji kwestia bezpieczeństwa jest również priorytetowa.
Jak połączyć ze sobą łatwy dostęp, eliminację ryzyka, jakie niesie za sobą czynnik ludzki, a przy tym zadbać o to, aby automatyzacja zadań była maksymalnie bezpieczna?
Wielowymiarową ochronę i bezpieczeństwo danych firmy w procesie automatyzacji zapewnia nam zaawansowane narzędzie o nazwie Dashlane. To praktyczne rozwiązanie do bezpiecznego przechowywania i przekazywania haseł. Dashlane wyposażono w najnowocześniejsze algorytmy szyfrujące, gwarantujące niezawodną ochronę każdego poufnego klucza dostępu.
Więcej o tym jak automatyzacja procesów biznesowych wpływa na bezpieczeństwo firmy, przeczytasz w poprzednim artykule!
Profesjonaliści automatyzujący procesy biznesowe doskonale orientują się nie tylko w kwestiach związanych z projektowaniem systemów, ale także znają od podszewki aspekty prawne dotyczące ochrony danych w nowych technologiach.
W przypadku procesów automatyzacyjnych każda przekazywana przez firmę informacja zostaje objęta kompleksową ochroną, zabezpieczającą jej poufność. Właśnie dlatego zasady bezpieczeństwa w automatyzacji wymuszają zawarcie obustronnej umowy o poufności, stanowiącej dodatkową warstwę zabezpieczeń. Warto pamiętać, że w przypadku ujawnienia danych przez stronę umowy, zobowiązana jest ona do zapłaty kary, której kwotę określają postanowienia umowy.
Proces automatyzacji jest skomplikowany, ale z reguły sprowadza się jedynie do udzielenia dostępu do firmowych systemów w celu dokonania ustawień automatyzacji. To wszystko odbywa się wyłącznie na bezpiecznych zasadach:
Obawy o to, że automatyzacja procesów ograniczy kontrolę nad firmą, pojawiają się dość często. Czy słusznie? Zupełnie nie!
Jako przedsiębiorca nadzorujesz funkcjonowanie Twojej firmy, dlatego w przypadku automatyzacji nie może być inaczej – automatyzacja procesów przyspiesza biznes, ale przy tym pozostawia Ci kontrolę nad przebiegiem wszystkich działań. Niezależnie od tego, czy chcesz zatrzymać, dostosować czy modyfikować konkretne procesy automatyczne, decyzje należą do Ciebie. Możesz swobodnie ingerować na każdym etapie jej wdrożenia!
Dodatkowo, dzięki możliwości generowania obszernych raportów i monitorowaniu postępów, masz wgląd w całość procesu automatyzacji. To daje Ci jeszcze większą pewność, że Twoja firma działa w sposób bezpieczny i efektywny, a Ty masz pełną kontrolę nad jej funkcjonowaniem.
Czy automatyzacja jest bezpieczna w kontekście obsługi klienta? To pytanie, które zadaje wielu przedsiębiorców, zdając sobie sprawę, że fachowa i kompleksowa obsługa klienta decyduje o wizerunku firmy. Jednak nie ma powodu do obaw. Decydując się na wdrożenie automatyzacji, nie musisz się obawiać, że spowoduje ona pogorszenie jakości świadczonych usług.
Specjaliści, zajmujący się automatyzacją na co dzień stawiają na pierwszym miejscu potrzeby biznesowe, zapewniając bezpieczną obsługę klienta. Pamiętaj, że wyłącznie Ty sprawujesz realną kontrolę nad każdym etapem automatyzacji. Co więcej, automatyzacja obsługi klientów momentalnie usprawnia cały proces, powodując przy tym, że zadowolenie konsumentów lub partnerów biznesowych momentalnie rośnie.
Więcej na ten temat przeczytasz we wpisie „Jakie korzyści niesie za sobą automatyzacja customer onboardingu?”.
Automatyzację należy traktować jako nowego partnera biznesowego – działającego w pełnej zgodzie z Twoimi oczekiwaniami, który stanie się sojusznikiem w rozwiązywaniu firmowych dylematów.
Kiedy automatyzacja procesów biznesowych staje się nieodłączną częścią organizacji, momentalnie otwiera się mnóstwo nowych możliwości. To jak partner biznesowy biorący na siebie ciężar optymalizacji biznesu, zapewnienia bezpieczeństwa, a także dbania o dane kontrahentów i pracowników.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak taki system może działać? Skorzystaj z poniższego formularza i umów się na bezpłatną konsultację!
Powiedz nam o swojej działalności, procesach i potrzebach, a my podpowiemy jak automatyzacja może wesprzeć codzienną pracę Twojego zespołu.
Wyjaśnimy Ci jakie są możliwości, jak działamy i odpowiemy na wszystkie pytania. Po wypełnieniu formularza Bartek skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
Dowiedz się, jak model Automation as a Service (AaaS) rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy optymalizują procesy biznesowe.
Kiedy warto zainwestować w dedykowany system automatyzacji? Dlaczego gotowe rozwiązania mogą nie wystarczać?
Chcesz wiedzieć, kto stoi za kulisami i sprawia, że firmy naszych klientów zaczynają działać na autopilocie? Poznaj nasz zespół!
Na co zwrócić uwagę, aby efektywnie współpracować z firmą wdrażającą automatyzację i zapewnić najlepsze warunki do jej wdrożenia?
Chcesz zautomatyzować swoją firmę? Zobacz, jak wygląda cały proces – od bezpłatnej konsultacji, aż po skuteczne wdrożenie.
Dowiedz się, jakie sygnały wskazują, że warto zautomatyzować procesy w Twojej firmie, aby zwiększyć efektywność i skalowalność działalności.
Od czego zacząć i jak rozpoznać procesy nadające się do zautomatyzowania? Zobacz, na co zwrócić uwagę w pierwszej kolejności.
Dowiedz się, jak automatyzacja windykacji usprawnia proces odzyskiwania należności i poprawia płynność finansową, minimalizując jednocześnie koszty operacyjne.
Chcesz przyspieszyć sprzedaż i zoptymalizować pracę w CRM? Zobacz jak działa taki system n autopilocie!
Dowiedz się, jak integracja AI z automatyzacją nie tylko usprawnia codzienną pracę, ale również przyczynia się do zwiększenia produktywności, redukcji kosztów i poprawy obsługi klienta.
Jak dzięki automatyzacji można osiągnąć więcej przy mniejszym nakładzie pracy i zasobów? Sprawdź, w jaki sposób automatyzacja zwiększa sprzedaż w firmie.
Automatyzacja to przede wszystkim przyspieszenie procesów i wzrost efektywności. A jak wpływa na poziom kontroli nad firmą?
Chcesz wdrożyć w swojej firmie pierwszą automatyzację, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sprawdź ranking najlepszych narzędzi no-code do automatyzacji!
Dowiedz się, jak efektywnie wdrożyć automatyzację w pracy zdalnej, by zwiększyć produktywność, oszczędzić czas i poprawić komunikację Twojego zespołu.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak firma może działać „na autopilocie”? Zobacz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o automatyzację!
Chcesz wykorzystać pojawiające się możliwości i zastanawiasz się, jak wdrożyć pierwszą automatyzację w swojej firmie? Zrób to w pięciu krokach!
Obawy o to, że rozwój technologii spowoduje wzrost bezrobocia, pojawiają się coraz częściej. Czy automatyzacja zmieni rynek pracy i doprowadzi do zwolnień?
Czym jest automatyzacja procesów biznesowych? To najlepszy sposób na to, aby zoptymalizować firmę, zaoszczędzić czas i pieniądze, a dzięki temu zyskać przewagę rynkową!
Mapa procesów to podstawa przy optymalizowaniu firmy. Dowiedz się, jak mapowanie procesów biznesowych zwiększa efektywność automatyzacji i zobacz, od czego zacząć!
BPA vs RPA: Poznaj różnice między robotyzacją a automatyzacją procesów biznesowych i zobacz, jak technologia pozwoli Twojej firmie wyprzedzić konkurencję!
Jak zwiększyć bezpieczeństwo danych i wyeliminować ryzyko ujawnienia dokumentów? Kluczem do ochrony Twojej firmy jest automatyzacja procesów biznesowych!
Jak automatyzacja onboardingu klientów może usprawnić pracę Twojego zespołu? Sprawdź wszystkie korzyści!
Automatyzacja i customowe dashboardy to przede wszystkim zwiększenie efektywności pracy Twojego zespołu. Sprawdź, jak możemy Ci w tym pomóc!
Automatyzacja księgowości pozwala firmom oszczędzać czas, zwiększać płynność finansową i eliminować popełniane błędy. Dowiedz się jak ją wdrożyć!
Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz usprawnić proces zarządzania zasobami ludzkimi? Przekonaj się, jakie korzyści daje automatyzacja procesów HR.
Stawiasz na pierwszym miejscu jakość swoich usług? Sprawdź, jak automatyzacja procesów biznesowych może wesprzeć Cię w tym zakresie.
Wybór odpowiednich narzędzi do automatyzacji to jeden z pierwszych kroków w procesie usprawniania firmy. Sprawdź, co warto wziąć pod uwagę!
Czy automatyzacja się opłaca? Z pewnością może przynieść wiele korzyści dla firm, ale należy pamiętać, że nie powinno się jej wprowadzać bezrefleksyjnie.
Rozważasz usprawnienie codziennej pracy - swojej i zespołu? Sprawdź, czy automatyzacja firmy to dobry pomysł, biorąc pod uwagę wszystkie potrzeby.
Rozwój branży OZE wymaga sprawnej komunikacji z zainteresowanymi osobami. Dowiedz się, w jaki sposób obsługa klienta w OZE może ulec znacznej poprawie.
Wzrost popytu na alternatywne źródła energii wymaga sprawnego zarządzania procesami w firmie. Sprawdź, jak efektywnie prowadzić sprzedaż w OZE.
Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz ograniczyć liczbę powtarzalnych czynności i jednocześnie osiągać satysfakcjonujące wyniki w firmie? Postaw na sprawdzone narzędzia i przekonaj się, które z nich mogą wnieść realną wartość dla Twojego biznesu.
Poświęcasz mnóstwo cennego czasu na własnoręczne przygotowywanie dokumentów, indywidualnie dla każdego klienta? Sprawdź, w jaki sposób automatyzacja tworzenia umów i ofert może wesprzeć Cię w tym procesie.
Zastanawiasz się, w jaki sposób procesy w Twojej firmie mogą przebiegać sprawniej i tym samym przyciągać większą liczbę klientów? Postaw na technologiczne wsparcie i sprawdź, czy automatyzacja jest rozwiązaniem dla Ciebie.
Komunikacja z klientem wymaga zarówno zaangażowania, jak i szybkiej reakcji, co jest zazwyczaj trudne do osiągnięcia. Sprawdź, jak działa obsługa na autopilocie i dlaczego może okazać się dobrym rozwiązaniem dla Twojej firmy.
Niedziałające procesy firmowe to strata pieniędzy, czasu i często klientów. Może temu zapobiec automatyzacja procesów w firmie. Dowiesz się o niej w tym artykule, a także poznasz jej wady i zalety.
Sprawna i równocześnie wydajna współpraca zespołu marketingowego jest kluczowa w rozwoju firmy. Sprawdź, w jaki sposób działa automatyzacja w marketingu i dlaczego warto ją wdrażać!
Ostatnie lata nas nie rozpieszczają – pandemia, lockdown, inflacja. Pojawia się coraz więcej głosów o zbliżającej się recesji. Jak oszczędzać pieniądze? Jak przygotować firmę na kryzys?
Zadowolony i powracający klient to dla firmy największa wartość, która jest w praktyce niełatwa do osiągnięcia. Sprawdź, w jaki sposób automatyzacja w sprzedaży może usprawnić codzienne czynności i tym samym wpłynąć na osiąganie lepszych wyników.
Poprawnie działające w firmie procesy decydują o jej nieustannym rozwoju. Sprawdź czym jest optymalizacja procesów biznesowych i jakie korzyści może Ci przynieść.
W wyniku inflacji oraz wizji zbliżającej się recesji większość firm walczy o przetrwanie na rynku. Sprawdź, jakie możliwości ma automatyzacja i w jaki sposób może wesprzeć Cię w kryzysie.
Potrzeby nowoczesnego klienta sprowadzają się do następującego hasła: „szybko, łatwo i wygodnie”. W ten sam sposób musi działać Twoja firma. Aby było to możliwe poszczególne etapy procesu muszą być zgrane i sprawne.
Automatyzować możesz praktycznie każdą czynność – od wyszukiwania danych i tworzenia dokumentacji i raportów, aż po wdrażanie nowych pracowników czy obsługę klienta. Warunek jest jeden: proces musi bazować na szeroko pojętych danych.
Spróbujmy zatem poznać bliżej automatyzację procesów. Automatyzować możemy każdy proces – łatwy, trudny, krótki, długi, ale musi on opierać się na DANYCH, a nie kreatywności czy wyobraźni (od tego są ludzie).